Χρειάζεστε βοήθεια? 2160 700 800
Τί ψυχικό κόστος έχει η μαθησιακή ζωή στην Ελλάδα του 2020;

Τί ψυχικό κόστος έχει η μαθησιακή ζωή στην Ελλάδα του 2020;

Σχολικό έτος 2020 – 21

Τί ψυχικό κόστος έχει η μαθησιακή ζωή στην Ελλάδα του 2020;

Της Αρτέμιδος Διαμαντοπούλου

Όσο οικείος είναι ο όρος «Πανελλήνιες» στην Ελλάδα, τόσο αβέβαιο είναι το περιεχόμενο του όρου αυτού. Αγχωμένοι μαθητές, ανήσυχοι γονείς και καθηγητές σε μόνιμη επιφυλακή, αναμένουν κάθε τόσο την νέα αλλαγή που το Υπουργείο Παιδείας θα τους γνωστοποιήσει.

Κάθε νέος Υπουργός Παιδείας, μεταλλάσσει το εκάστοτε σύστημα εκπαίδευσης και Πανελληνίων προσπαθώντας να «φυτέψει» τον πολυπόθητο καρπό που θα ευοδώσει το ιδανικό αποτέλεσμα και θα φυλλοβολήσει ανάμεσά μας σε βάθος δεκαετιών, προσφέροντάς μας μια πλούσια σοδειά από ευτυχισμένους και επιτυχημένους μαθητές.

Έτσι λοιπόν, οι δέσμες ονομάστηκαν κατευθύνσεις και οι κατευθύνσεις πλέον, έγιναν ομάδες προσανατολισμού. Ωστόσο, ή σωστός καρπός δεν βρίσκεται ή το χώμα «κουράστηκε» από τις συνεχόμενες αλλαγές και οι νέοι μαθητές, απορυθμισμένοι, απαξιώνουν ένα εκπαιδευτικό σύστημα του οποίου αδυνατούν  να παρακολουθήσουν τις ξέφρενες αλλαγές.

Τα παιδιά της Α’ Λυκείου πλέον, καλούνται να είναι άριστοι μαθητές για 3 συναπτά έτη, καθώς οι τελικοί βαθμοί των τριών τάξεων του Λυκείου θα λαμβάνονται υπ’ όψη για τον τελικό βαθμό που θα αναγράφεται στο απολυτήριό τους και πιθανόν, να παίζει εξίσου ρόλο και στην εισαγωγή τους στην πολυπόθητη σχολή που επιθυμούν. Επίσης, επανήλθε στην επιφάνεια η γνωστή σε πολλούς «Τράπεζα Θεμάτων» (ένας τεράστιος χώρος αποθηκευμένων εξεταστικών θεμάτων από όπου θα κληρώνεται το 50% αυτών με προορισμό τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Λυκείου), ένα σύστημα που έχει αποδοκιμαστεί στο παρελθόν.

Τα παιδιά λοιπόν, κυρίως της Γ’ Γυμνασίου, αισθάνονται το λιγότερο πειραματόζωα, προβληματισμένα,  αποπροσανατολισμένα και εξαιρετικά αγχωμένα καθώς καλούνται να ανέβουν έναν μαθησιακό Γολγοθά, στην περίοδο μάλιστα, της εφηβείας τους · μία περίοδο που παρουσιάζει αυξημένη συχνότητα κατάθλιψης, με σοβαρές επιπτώσεις στην προσωπική και κοινωνική ζωή του εφήβου, συνοδευόμενη και με κίνδυνο αυτοκτονίας. (Ε. Λαζαράτου. Δ.Κ. Αναγνωστόπουλος, 2001).

Κάνουμε λόγο για ένα δυσβάσταχτο ψυχικό βάρος λοιπόν, που ακουμπά με ευκολία ο/η εκάστοτε Υπουργός Παιδείας στις πλάτες των ολοένα μικρότερων μαθητών αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις της ψυχικής υγείας των τελευταίων. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε την αγωνία της επιτυχίας, το οικονομικό φορτίο των γονιών σε μία περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης, τα ξεσπάσματα και τους τσακωμούς που προκαλούν τέτοιες στρεσογόνες καταστάσεις, μπορούμε να πούμε με σιγουριά, πως αποτυγχάνουμε πρώτα ως άνθρωποι και μετά ως γονείς, εκπαιδευτές, πολιτικοί να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας.

Η Prestige Group (Prestige Student Help), βοηθά ακριβώς όλα αυτά τα παιδιά και τους γονείς τους να βρουν την άκρη του κουβαριού, μέσα στο χάος του ολοένα εναλλασσόμενου εκπαιδευτικού συστήματος. Με υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό υλικό, σύγχρονα τεχνολογικά μέσα διδασκαλίας και έμπειρους καταρτισμένους καθηγητές, δίνεται έμφαση πρώτα στην ήρεμη ψυχολογία των νέων μαθητών και των γονιών τους, στην πλήρη ενημέρωσή τους για τις νέες εκπαιδευτικές αλλαγές και στην ολοκληρωμένη προετοιμασία τους με στόχο την προσπέλαση κάθε εμποδίου, μαθησιακού και μη, φτάνοντας στην κορυφή της επιτυχίας, δηλαδή την εισαγωγή του παιδιού στην Σχολή που πραγματικά επιθυμεί.

Περισσότερες πληροφορίες, καθώς και τρόπους επικοινωνίας με την ομάδα της Prestige Group θα βρείτε εδώ.

Comments are closed.